Friday, 17 June 2011

betul cakap siti aishah , :)

bukan nak dengar cakap kawan or ape , betul rupa rupanya , kawan kawan aku cakap .
tinggal lagi aku je yang diam tanpa bersuara bila bersuara sikit je , aku jugak yang dipersalahkan ,baik aku diam  .. takpe lah , selagi boleh tahan , aku tahan , sabar ,
ini semua dugaan yan allah nak bagi dekat aku , aku kena terima :)
selama nih aku sabar dan terus bersabar , sampai sekarang nih .
aku harap , kesabaran aku nih di balas dengan kegembiraan , bukan kekecewaan buad kali yang ke SERATUS kot ? emmm , entah lah , ujian hidup , macam macam benda yang kita kena lalui ,
sama ada kuat atau pun tidak , kite tetap kena lalui nya , :)
apa yan perlu aku lakukan sekarang nih , hanya berdoa . :)
takde apa lagi yang boleh diharapkan selain memohon doa ,
peluang bukan boleh diberi sesuka hati macam 2 je , peluang diberi atas ada sebab sebab tertentu , tapi , tak bagus jugak , kalau peluang diberi banyak kali , kalau orang still tak pandai nak hargai ,
takpe ,, ibu aku selalu pesan , SABARR ...sabar dalam menghadapi segala masalah , sabar kan baik , jangan ikut kan perasaan ,
ya allah , kuat kan lah diri aku untuk menghadapi dugaan hidup ya allah ;'(
mungkin semua nih ada hikmah disebaliknya ,
aku kena redha , :)
satu hari nanti , mesti akan ada jalan penyelesaiannya ,
sabar selagi boleh bersabar ...
orang semua pandang aku jahat , pandang aku salah , takpe ,, orang tak tahu apa yang dah berlaku semuanya ,
terlalu sukar untuk aku gambarkan macam mana situasi hidup aku sekarang nih .
allah je yang tahu ...
ape ape pun , aku nak berterima kasih banyak banyak dekat insan yang dah lukakan hati aku ,
aku ingat lepas nih hati aku takkan luka lagi setelah hadirnya dia ,
tapi ???
anggaplah nih sebahagian dari ujian hidup .
bersyukur , berterima kasih , walau ape pun yang terjadi , kasih sayang aku terhadap die , tak pernah pudar , tak pernah hilang , allah je yang tahu betapa besarnya sayang aku .
terima kasih banyak banyak :)


No comments:

Post a Comment