Wednesday 22 June 2011

aku , dia dan si die .

bila nak cakap syg , malu . tapi hakikat nye ?
memang sayang pun , hahah . tak tahu lah , kenapa begitu cepat hati aku nih berubah , emm . mungkin die memang tak layak untuk aku , dan betol ckp die , KITA MEMANG TAK SERASI .
dan SI DIA lebih layak kot ?
semenjak dia hadir dalam hidup aku , happy je aku sekarang nih ,
emm , kalau dia pula , dia banyak mengajar aku erti sebuah perhubungan :)  tak ada apa apa yang boleh aku harapkan lagi dari hubungan kami nih , RELATIONSHIPS pun aku dah HIDE kan ,
malas nak tunjuk tunjuk benda yang seolah olah macam tak wujud .
emm , bila aku ambil serius sesuatu , org pula yang sia sia kan nya , emm , susah lah kalau hidup macam 2 ,
die suruh aku remove relationships kami , aku takkan remove , selagi die tak remove , selama nih , aku tak penah remove kan ?
sapa yang remove ?
sapa yang buang sapa ?
:(
tak guna kalau kita ingat org 2 , org 2 tak ingat kita lansung ,
apa yang aku cuma boleh harapkan sekarang nih , keputusan terakhir die . . .
jangan sia sia kan peluang yang sedia ada :)

No comments:

Post a Comment