Saturday 25 June 2011

rindu kenangan kita wehh :)

emm , aku ingat lagi masa nih , kite sambut birthday sepet kan ? memang best lah time nih , kita rapat , pergi mana mana pun sama sama :) happy sangat , and pada masa nih , NISA ade sekali , aku cuba nak crop muka dan badan die , tapi tak boleh , takpe2 , aku dah tutup muka die , :) takde NISA lagi dalam kamus hidup aku . :) terima kasih .

masa nih , kita lepak pantai . yana je takde , sebab yana dah balik kelantan :(
emm , rindu nak lepak ngn korg wehh ..

nih lak , last day dak yana kat melaka , wahh , bukan main bergambar lagi masing masing , :D
aku sedih sangat masa nih , sebab yana kawan paling rapat aku masa nih , and tibe tibe nak pisah ngn die , lagi lah buat aku sedih ..
yana banyak tlg aku , sekepala dengan aku lagi , tapi die baik lagi dari aku :D
hah , yang baju pink sebelah yana 2 , chida nama nya , haha , die punya kepala memang okay , sekepala habis dengan aku .
tapi die ikot mood nak campur ngn kite org , bila die dapat jantan , die lupa kawan2 die :) tapi takpe . aku tetap syg die .
haha , banyak kenangan aku dengan die , mmg kelakar bila di ingat semula . :)
aku rindu chida , die kat PLKN skang ... :(


huh , ini pula azeera nama nya , aku panggil die KONTOT je .
sebab first time aku tengok jarijari tangan die , semua nya kontot2 .
so , dapat lah gelaran KONTOT .. :)
yang si kontot nih pulak , selalu gosip gosip dengan kite org , mmg best bila dengar cerita dari die , die pun banyak tolong aku . die banyak bagi nasihat dekat aku ..sekarang nih , aku rindu sangat kat die , die juga kat PLKN sekarang .

yang nih pulak , SITI AISHAH nama nya , aku panggil die SEPET .
:)
sebab mata die sepet gila , yela keturunan cina lah kate kan , die nih banyak tlg aku , paling rapat dengan aku sejak yana balik kelantan , g mana mana pun berdua je dengan die ,die banyak cover aku ..banyak bagi nasihat .. banyak beri pendapat .. selalu motivasi kan aku tanpa rasa jemu , MAKLUM LAH , DIE KAN BAKAL KAUNSELOR ,. hehe ,  die selalu ingat kan aku , JAGA DIRI ..
die paling marah , bila aku buad kerja bodoh ..
die selalu membela aku .. tapi sekarang die dah masuk KUIM , aku dah sorg2 kat kampung , sorg2 dekat sekolah ..
sabtu ahad , bila die balik sini , baru boleh nak gedik2 manja dengan die ... :)


hah , nih pula yana , kawan yang paling aku rapat dulu masa sekolah , sekarang die dah balik kelantan .. dah tak jumpa dah .. rindu sangat nak peluk die .. :(
die baik sangat dengan aku ,, banyak tolong aku ,, selalu lepak , tido rumah aku .. :)
best sangat , bila lah aku dapat jumpa kau ekk yana ?
emm , bila lah kita dapat kumpul macam nih semula kan ? aku rindu sangat2 dekat korang .. semua dah terpisah ..
:(
harap harap , korg takde lah lupakan aku ..




No comments:

Post a Comment