Saturday 25 June 2011

kecewa bukan untuk selama lama nya :)

sejak akhir akhir nih kan ,,
HAHA , berbunga bunga pula hati , walaupun ada luka di hati nih .
emm , aihhh , sekarang asyik gelak je , haha , bila gelak sorg2 , mesti org akan kata aku gila , padahal , org tak tahu , hati aku tengah tumbuh bunga bunga cinta , ahaaa ..
:)
terima kasih dekat capital SH saya ,
sebab dah hadir menyelamatkan hati saya dari terus terluka .
terima kasih sebab ambil berat tentang saya ,
saya hargai nya :)
semenjak si die 2 buad hal , dan pada masa yang sama , awak muncul dalam hidup saya , seolah olah , saya tak rasa pun yang saya still couple dengan si die itu ,
terima kasih sebab awak banyak ajar saya erti sebuah perhubungan , erti setia ..
:)
buad masa sekarang , tujuan utama , nak kenal hati budi masing masing , orang cakap , tak kenal maka tak cinta . :)
harap harap , bila dah kenal , jangan lah perangai macam cilaka :D
HAHA , gurau je okay , :)
emm , harap harap awak takde lah kecewa kan hati saya lagi macam yang terjadi lepas lepas .
kalau kecewa jugak , tak tahu lah nak cakap kan ,
MEMANG AKU BUNUH DIRI JE LEPAS NIH .
dah takde idea nak cerita lagi lah , hehe , nanti cerita lagi , kumpul idea dulu :)
apa apa pun , iloveyou lah SH <3

No comments:

Post a Comment