Saturday 30 July 2011

29/07/2011 , JUMAAT .

okay nak kongsi sikit cerita dan pengalaman pada hari jumaat nih .
HEHE , 
bertempat di SMK SERI KOTA , apa lagi kan ?
KARNIVAL SUKAN PPU lah .. apa lagi ..
hehe , pagi pagi buta dah celik mata , kena bangun awal , takut kena tinggal ngn bas , haha , 
siap siap , terus g sekolah , karnival nih upper 6 sekolah aku pung turut serta sekali :)
setiba nya di lokasi , (SMK SERI KOTA) , whoaahh , aku tengok , bukan main ramai lagi budak kan ,, maklum lah , PPU satu MELAKA terlibat kan , memang lah ramai :)
macam macam orang aku jumpa , haha .
tengok budak2 nih macam kuat2 je semua , kecut perut di buad nya , buad kata cikgu , SAIKO je semuanya ,,, hahaha .
tapi aku tetap takut jugak , berdebar debar jantung ,
padahal , main futsal je , haha . over je lebih . bile dah start perlawanan kite org dengan SEKOLAH TINGGI PEREMPUAN , whoahh , bukan main ganas lagi siak ada tomboy nih main , sampai sakit kaki aku kena belit ngn die , macam nak tercabut rasa ,
aku walaupun gabra , aku still senyum lagi masa bermain , sedangkan dekat tepi gelanggang penuh orang yang sedang menyaksikan perlawanan kami , HUH , sumpah segan .
tapi buad muka tebal je terkinja kinja . haha .
time penalty , org lain tendang sume masuk goal .time aku tendang , shittttt , bola naik atas tiang . haha , malu sial . terus kalah sekolah aku , hahaha . jahat kan aku ? buad kalah sekolah je , ape ape pun . aku seronok sangat dapat menimba pengalaman yang baru , macam macam orang aku jumpa . haha , ensem2 pulak 2 , haha , tapi tak erang pung , aku dah ada YAYANG aku dah cukup :)
hehe , penat memang penat lah kan . balik je rumah , aku terus tido . penat gila ,, petang baru aku bangun , kaki sakit gila siakk .
haha , ape ape pun memang BESTTTT lahh ! :D




maaf , hari nih kami tak gila pose , masing2 penat , so snap pic sikit je , tak banyak , nih je yang aku dapat share . hehe , :D

No comments:

Post a Comment