Wednesday, 27 July 2011

aku tak sangaka korg macam nih ,

ada lah budak budak nih ,, aku tak faham dengan perangai korg nih lah , macam tak matang je , nak cari musuh apahal ? ehh  aku ade ke cakap belakang2 pasal korg ? ade ke aku kacau korg ?
macam sial jugak kan perangai korg nih ,
DEPAN AKU BUKAN MAIN BAIK LAGI KAN ,
BELAKANG AKU ? MACAM LAHANAT KAN MULUT KORG ?
ehh sedar lah , bukan semua org suke dengan perangai korg 2 .
asal BENCI SANGAT BUDAK SASTERA ?
sumpah aku terasa gila ngn korg , aku tak sangke .
 korg anti ngn aku , ape SALAH AKU ?
yang tibe tibe nak marah2 aku apasal ? nak fiker hati perasaan korg je kan ? hati perasaan org lain ade kau fiker ?
nak kutuk2 org , biar cakap depan2 lah KAKAK oii , jangan nak cakap belakang2 . tak genttle nama nya .
asal ? kau org nak anti BUDAK SASTERA SANGAT ?
ehh  kite org tak pernah nak pilih2 kawan lah , aku tak faham kenapa korg hidup nak pilih2 kawan nih ,
macam macam kau kutuk org , kau FIKER KAU BAGUS SANGAT KE ? ehh , jangan buad perangai macam 2 lah ,
ORANG BENCI KAU NANTI ...
aku tak tahu ape salah aku , yang kau nak melantun lantun ngn aku 
aku boleh sabar , aku sabar , takpe le .. sekarang kau fiker kau lah paling bagus kan , jangan ingat aku diam diam AKU NIH BODOH OKAY , tak kenal aku lagi takpe le ,,
satu je aku nak kau org ingat , JANGAN NAK PILIH2 KAWAN .
MACAM LAH KAU 2 DAH BAGUS SANGAT ,
AKU BENCI ORANG YANG TALAM 2 MUKE MACAM KORG NIH ,
FUCK OFF !

No comments:

Post a Comment