Thursday 21 July 2011

jom bercerita :D

askum , hehe , lama juga tak mengemaskini blog aku nih ,
dah rupa puaka je kan .. al maklum lah , always busy kan ..
HEHE , emm , okay cerita jom !
seperti biasa , hari hari yang aku lalui , memang penuh dengan dugaan serta cabaran , :)
tapi aku kena hadapi jugak kan .. sabar itu sangat penting ,,
' TAPI AKU TAK BOLEH JADI SEORANG YANG PENYABAR PUN '
macam mana 2 kan ?
emm , macam macam hal lah .. PENING AKU NAK MEMIKIR KAN NYA ,
sabar ajelah nyahhh ,, macam macam situasi aku kena hadap .
tapi aku akui , hidup aku sekarang bahagia berbanding dahulu .
bersyukur sangat :)
bila sekolah , dapat kawan yang baik baik walaupun dulu aku sedih bila sepet tinggalkan aku , tapi aku dah biasa sekarang , sampai bila nak ikut kawan kan ? masing2 ada haluan masing2 . :)
bila dapat kawan baru nih , hari hari gelak sakan , tak pernah tak gelak sejak ada die orang , naik pecah perut aku :D
tapi , gelak gelak aku , takde lah aku lupa kat kawan2 NYAWA and kawan kawan lama aku , aku ingat semuanya , cuma kita dah terpisah kan ,, takpe , masing2 jumpa kawan baru , tak salah kalau kita hidup TAMBAH KAWAN , and yang salah bila TAMBAH LAWAN :)
tapi ada sesetengah point je yang aku rasa tak seronok sekolah and berada di kelas itu ,
macam biasa lah , KACANG LUPA KAN KULIT ,
its okay brother , aku ingat , kau dah susah jangan cari aku ,
and second , bout someone , yang aku tak boleh nak pandang , tak tahu kenapa , emm , tapi aku try stay kat kelas 2 .
nak mintak tukar PPUSS , tapi dah tak boleh , bila aku cakap je nak tukar PPUSS , budak kelas aku semua cakap ,
YELA ORANG DAH KAWAN BUDAK SAINS SUKAN ..
aduhhh , itu lah ayat yang paling lemah aku  nak dengar .
bukan macam 2 , apa guna kalau aku stay kelas 2 kalau ada yang tak serasi ? padahal , dah lama aku kenal korg , sedangkan budak PPUSS , aku baru je kenal berapa bulan , aku dah boleh KAMCHING ngn die orang , kau org fiker tak ?
emm , entah lah wehh ,,,
AKU DAH TAK TAHU NAK CKP APE LAGI ,,
THANKS YE , KACANG YANG LUPAKAN KULIT .
kepada nyawa aku pula , :)
emm , NYAWA aku masing2 dapat pengalaman baru kan :D
rindu sangat waktu kita dahulu ...
;)
walaupun aku dah ada kawan baru , aku tetap ingat korg , tak lupa pun kat korg .. sentiasa ingat korg , cuma jarak jauh je yang memisahkan kita sekarang nih , :(
ape ape pun , aku tunggu korg semua , boleh kumpul lagi macam dulu , :)
AKU MINTAK MAAF ANDAI TERKASAR BAHASA , TERKECIL KAN HATI KAU ORG SEMUA , TERMASUK KAWAN2 BARU AKU ,
MANUSIA , MEMANG TAKKAN PERNAH ELAK DARI MEMBUAT KESALAHAN , :)




No comments:

Post a Comment