Wednesday 13 July 2011

banyak benda nak share :)

okay , macam biasa hari nih ke sekolah , tapi pergi lambat :P
HEHE , sampai dekat dewan , pengetua dah tunggu , dari jauh dah nampak , then bila sampai dekat dekat , kena tahan dengan pengetua , die tanya nape lambat , aku tipu SUNAT lah , cakap bangun lambat , padahal , bangun awal , then die suruh masuk gate depan , dah macam banduan rasa nya , HAHA , malu bila semua adik2 pandang akk PPU nih kena tahan dengan pengetua . :(
emm , dia mintak nama and dari kelas mana semua ,
then die cakap , besok kalau lambat lagi , duduk depan gate pegang pintu gate sampai balik , shittt ,, besok kena lah datang awal pagi buta , HAHA ,

okay , selepas itu , aktiviti pembelajaran berjalan seperti biasa :)
emm , selepas waktu pembelajaran , ada KOKU .
hari nih kelab . :)
whoaa , best nya , aku masuk kelab PERCINTA FILEM :D
HAHA , tapi takde apa apa jawatan pun ,,
sedih betul , mmg seronok lah , nak nak bila buad permilihan ahli baru kan .. besttt ..
ianya berjalan sehingga pukul 3 . :)
balik sekolah , jalan kaki sorg2 , sedih kan ? emm , bukan main penat lagi , panas pulak 2 , sunburn makkk ,, HAHA ,.
setiba nya di rumah , on lappy , terus ONL . HAHA
tak menyempat2 kan aku ?
WTW ngn my ABANG :)
really miss mY ABaNg :(
emm , then OFFL . kata nak tido , tapi tak boleh tido pula ,
so , masa tulis blog nih , aku dah ngntuk gila ,
baik aku tido dulu , night .. :D

No comments:

Post a Comment