Saturday 9 July 2011

senyum tak perlu kata apa apa :)

okay , assalammualaikum ...
mula kan cerita dengan ucapan salam .
sejak akhir akhir ini , emosi selalu tidak menentu , kenapa kah agak nya ya ? akibat dari penangan cinta atau anak bulan hendak datang menyeru ?
HAHA ,
gurau je okay , sudah tentu lah pengaruh besar dari kisah cinta , :)
kan bagus kalau dari dulu , cinta yang macam nih muncul dalam hidup aku nih kan ? alangkah bahagia nya ..
emm , okay , sebenarnya , banyak cerita , nak cerita nih . takut tak cukup masa je , haha , haishh ? apa kena mengena dengan masa pulak kan ? *padahal , cerita dalam blog je nih , HAHA .
emm , okay , cerita yang pertama , sudah tentu tentang kisah di alam percintaan , HOHO , aku dan dia semakin bahagia , walaupun selalu dilanda salah faham di antara kami , asam garam percintaan lah kata kan ,,  ceehhhwahhh ,, kena lah terima kan , biasa lah 2 .. :)
bersyukur pada yang esa , kerana telah mengurniakan aku insan yang boleh membahagia kan aku buad masa nih . :D
si dia juga selalu menasihati aku tanpa rasa jemu , aku nih kan degil .. dan setakat nih , tengok dia macam boleh tahan lagi lah dengan perangai aku nih , sebab 2 aku syg dia.. :)
terima kasih , iloveyou SH :)

masuk pula ke cerita yang seterusnya , whoaa . banyak nya kerja sekolah , penattttt ,, asyik buad kerja sekolah je ,, ini lah akibat bila buad kerja last2 minute kan ,, haaa , padan muka kau bella ,
sekolah main2 , aku dah serik , semalam kena cubit sial dekat sekolah , sebab tak siap kerja KM .. haha , padan muka aku , tak serik serik ,, tak boleh jadi nih ,, kena siap kan jugak , kalau tak , isnin kena cubit lagi , HAHA . sakit tak sakit lah , sampai kulit melecet siakk kena cubit .. HAHA ,
tapi aku kuat kan ? HAHA , tahan jela ..
emm , kepala pun dah pusing , cari maklumat dari tadi tak jumpa , baru aku tahu , tajuk tokoh yang aku kena cari 2 tak banyak maklumat rupanya , -__-'
haiyaaa , mampus aku , mana nak cekau lagi maklumat nih ,
dengan kerja BM lagi , MUET , SENI , PAM , whooooaaa
..... banyak nya taksiap lagi ..
siap lah aku isnin nih , HAHA . nak ponteng sekolah isnin nih boleh , kena tahan telinga ajelah , dengar BEBELAN dari beberapa insan , IBU , AYAH , AND MYBIEBIE . haha .
nak tak nak , kena lag pergi jugak ,
tapi sekolah best juga , mula mula mmg tak suka g sekolah , last2 , bestt siakk ... hehe , rugi tau sape yang tak sekolahhh , jangan jeless .. kite dapat pakai uniform balik auw , walaupun di dalam usia 18 tahun , HAHA . semua org tak tahu , zaman sekolah lah zaman yang paling indah .. HOHO .
dapat jumpa kawan2 yang sekepala dengan aku , haha ,
hari2 tak lekang senyuman dan gelak tawa ..
nak nak kawan2 dari sungai udang , best kawan ngn die org , baik je semuanya .. mula mula tak kenal kan , ingat die semua kerek le , last2 , perangai gila gila , HAHA .
org selalu kata , tak kenal maka tak cinta , bila dah kenal , rupa rupa nya sekepala , :D
terima kasih ye korg , aku happy dengan korg . :)
kwn2 PPU memang terbaiikkk lah korgg !!


cerita banyak , kalau cerita ... sampai besok pun tak habis , haha .
okay , kena tamat kan cerita dulu , sebab aku nak siap kan kerja yang tak siap lagi nih , haha , aku dah buad kerja sekolah nih banyak dah ,, dari siang tadi aku buad , tapi yang aku belum buad , lagi banyak .. haha . apa macam 2 ? nak mintak tolong siapa kan ? buad sorg2 lah jawab nya , entah boleh siap ke tak , banyak siall ..
okay , cerita aku kali nih di STOP kan setakat ini sahaja , nanti sambung lagi , byebye . :D




No comments:

Post a Comment